Contact : 013-5026883 Email : razie83@yahoo.com

Jumaat, 15 Mei 2009

konsert search di seberang jaya

pada mlm 2 may 2009...ari sabtu... ari tu ada konsert search kat seberang jaya... bes gila... aku aritu keje last day tp ariitu aku xp keje... konsert punya pasai... mmg bes sgt la... 1st time aku p tgk konsert search....mula2 aku nk cita pada pagi tu sbb aku hari tu sepatutnya keje lg, last day... sebelum tu aku dh bg tau dh kat mmber aku suruh ganti aku... nama dia mat lan... dia kata ok... tp aku nk comfirm la pg tu... aku cal start pukul 6.30 pagi sampai pkl 7.45 pagi... 7.50 pagi lebih bru dia angkat... line xder kat umah dia.... tp pg tu aku dh pakai dh seluar keje.. last2 dia fon dia kata nk p keje...dia nk ganti aku... nasib baik la... klau x haft day la aku ari tu...

konsert search kali ni di taja oleh celcom... mmg berbaloi2... kali ni search menjelajah seluruh malaysia buat konsert... mula2 kat alor setaq pun search ada plan nk bt kat sana tp xjadi sbb tmpt xsesuai... klau jd buat kat alor setaq mmg aku balik la kg... tp nk buat mcm mn dh xleh kan...tp nasib baik juga la aku dpt tgk kat seberang jaya... lps ni mungkin search dh xbuat konsert dh kot sbb depa pun dh nk bersara dh ... rasa aku la....hehe...
mlm tu aku p dgn mamat ni la kiplee... dia tgk ja mcm tu... tp semangat gila...mmg rock abih la... mamat ni la yg beli tiket aritu... dia awal lg dh p pasific seberang jaya... p dgn awek dia kot... aku cal dia dh ada sana, aku suruh dia beli terus la kat tapak ekspo seberang jaya tu...
ni mamat blogger la .... tgk je mcm slow tp jiwa rock ni.... tgk jer konsert search kat paper... terus plan nk p... siap promote lg kat mmber kilang... tp yg dpt sorang tu la mamat kiplee tu...masa aku nk bertolak nk p konsert aku dok msj dgn che art, mula2 dia kata nk p tp ujan lebat sgt... dia kata kami p dulu... ms dlm kereta, dekat nk smpai tmp konsert tu..mmber yg sorang ni cal aku pulak.. (busaini), dia tnya aku p dh ka konsert, aku pun jawab dh sampai pun... dia terus marah aku sbb xajak dia, dia pun terus suruh aku beli tiket kat dia... sampai sj sana aku pun terus p tnya kaunter tiker... dlm pkl 7.00 ptg tu ada lg tiker, aku pun cal balik bg tau ada tiket, dia pun suruh beli satu... aku pun beli 2 tiket kat che art dgn busaini... kat luar tapak konsert tu ada jual t-shirt search... aku pun apa lg beli la satu.. harga dia rm27.00, beli buat kenangan 1st tima dan terakhir konsert search...
mlm tu kira-kira 8000 peminat search turun seberang jaya.. peminat dari kedah pun turun.. peminat dari perak pun turun... mmg ramai la mlm tu... walaupun ujan mlm tu kami xberganjak sampai abih konsert...mmg bes la...masuk ja lagu isi dan kulit.. ujan pun turun... kami xganjak pun sedikit.. dok sampai abih konsert... ujan pun ujan la....din mlm tu mmg bes giler la.. dia goreng abih mlm tu.... diaorang mmg bersemangat kt atas pentas
nasir
hillary
yazid
nasir, yazid dgn hillary pun sama hebat sama mantap....bertenaga semua geng search